مدیر امور اداری دانشگاه
اهم مسئولیتها و وظایف این مدیریت عبارتند از :
1- اعمال و اجرای قوانین و آئین نامه های اداری و استخدامی
2- اظهار نظر در مورد مقررات استخدامی و ارائه پیشنهادهای لازم
3- تهیه طرحهای مربوط به رفاه کارکنان و نظارت بر اجرای طرحهای مصوب
4- جمع آوری اطلاعات پرسنلی و تهیه آمار طبقات مختلف کارکنان و تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی و ارسال آن به امور طرح و برنامه و بودجه
5- ارائه هرگونه نظر اصلاحی در زمینه مسائل اداری- استخدامی و پیشنهاد آن به مقامات دانشگاه
6- تعبیر و تفسیر خط مشی امور اداری و تدارکاتی دانشگاه و تفهیم آن به ادارات تابعه
7- تنظیم برنامه های کاری ادارات تابعه و کنترل از طریق اعمال نظارت بر کار آنها
8- پیش بینی نیروی انسانی مورد نیاز
9- اظهار نظر در مورد انتصابات جدید پستهای اداری و مالی و دفتری
10- تهیه و تنظیم برنامه های آموزشی حین خدمت کارکنان با همکاری امور طرح و برنامه و بودجه
11- پیش بینی، تهیه و توزیع احتیاجات واحدهای مختلف وابسته به دانشگاه از طریق برنامه های تعیین شده و مقررات مربوط
12- تجدید نظر در روشهای موجود به منظور برقراری سیستم مطلوب جهت تسریع در انجام امور اداری و یشنهاد به مقامات ذیربط