فرشته غلامزاده
رییس اداره دبیرخانه مرکزی
اهم مسئولیتها و وظایف اداره دبیرخانه مرکزی:
1- نظارت بر ورود و خروج مراسلات دریافتی و ارسالی
2- ثبت نامه هاي دریافتی و داخلی و ارسالی در اتوماسيون اداري دانشگاه
3- دریافت نامه از شبکه ERP (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) و ثبت در اتوماسیون اداری دانشگاه
4- دریافت نامه از شبکه دولت و ثبت در اتوماسیون اداری دانشگاه
5- دریافت نامه از شبکه نهاد ریاست جمهوری و ثبت در اتوماسیون اداری دانشگاه
6- ثبت و ارسال نامه ها از طریق سه شبکه مذکور به ادارات استان و دانشگاهها و سایر نهادهای کشور
7- ارسال نامه ها بصورت پستی برای اماکنی که در شبکه های مذکور کدکاربری ندارند
8- تفكيك پاكتها و نامه های تحویلی از پست و قرار دادن در باكس هاي مربوطه
9- تشخيص نامه هاي ثبتي خارج از سازمان جهت حوزه مديريتي
10- تحویل تمام نامه های دریافتی از نامه رسانان و مامورین ابلاغ
11- ارسال و دريافت فاكس و ثبت فکس ها در سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه
12- کنترل صحت ارسال نامه ها در اتوماسیون اداری دانشگاه
13- ارسال نامه هاي دانشگاه به خارج از سازمان توسط نامه رسان دبيرخانه
14- تحويل و ارسال نامه هاي مربوط به حوزه مديريت و قسمتهاي مختلف دانشگاه در زمانهاي معین
15- پاسخگویی به ارباب رجوع و راهنمایی در خصوص پيگيري نامه های آنها
16- بايگاني مكاتبات دستی
17- انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مقام مافوق